شعر...تنها همدم من

شعر...تنها همدم من

سلام

سلام به همه عزیزانی که به وبلاگم سر میزنین...مطالب این وبلاگ از شعرایی هستن که خودم ساختمشون..امیدوارم خوشتون بیاد...



نظرات شما عزیزان:

شهرام
ساعت11:30---7 فروردين 1392
اره احتملا برم شهرستان یه مدت نیستم دیگه اگه حرفی چیزی بهت گفتم منو ببخش باشه ابجی
دلم برات تنگ میشه ابجی جونم خدانگهدارت باشه به امید دیدار دوبارمون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: عارفه ׀ تاریخ: دو شنبه 21 اسفند 1398برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

یک شبی مجنون نمازش را شکست...بی وضو در کوچه لیلا نشست...عشق انشب مست مستش کرده بود...فارغ از جام الستش کرده بود.......!!


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , tiamo771.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM